אייכלר מאשים: הקשר בין המחאות ליוקר המחיה

אסתי פלד No Comments on אייכלר מאשים: הקשר בין המחאות ליוקר המחיה

ח"כ ישראל אייכלר במהדורה המרכזית: "השלטון מעורער. המדינה מתנהלת כאנרכיה מוחלטת. יש כנופיות שמצליחות ליצור כאוס שלטוני. אותם כלי תקשורת נשלטים בידי אותן כנופיות הגמוניות ששולטות בתעשייה"

ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר, שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס תחילה לפטירתו של מרן רה"י הרב אדלשטיין זצוק"ל. "כשישבתי אתמול בוועדת העבודה והרווחה סיפרתי על היום שבו הרב אדלשטיין ישב למד איתי את החזו"א שמדבר על כך שצריך לקרב באהבה את אחינו התועים ולא ידעתי אם יאמינו לי לסיפור", שיתף אייכלר. "אחרי שעה או שעה וחצי אני מקבל ממישהו תמונה שמישהו צילם בשעתו שהרב אדלשטיין יושב ולומד איתי את ספר החזו"א".

עוד אמר אייכלר: "הוא לא היה מוותר על כלום לא לעצמו ולא לאחרים".

לאחר מכן התייחס לנושא יוקר המחיה והאשים את שר האוצר הקודם: "יש פה מחדל עצום ונורא. מי שהוציא את שד יוקר המחיה מהבקבוק היה ליברמן כשהטיל מיסים על המשקאות והחד פעמי. השוק למד שאפשר להעלות מחירים וזה עבר לכל היבואנים והיצרנים".

"פעם היה פה פיקוח על המחירים, היום הכל הפקר", אמר אייכלר. "ההיצע שמביאים מהעולם מוגבל מאוד במדינה וכך נוצר מצב שיש מונופולים ששולטים בכל השוק ומנצלים את חוסר התחרות".

עוד הוסיף: "פעם הם חששו שיקום השלטון ויפתח את השוק, היום הם אפילו לא חוששים מזה כי השלטון מעורער. המדינה מתנהלת כאנרכיה מוחלטת. יש כנופיות שמצליחות ליצור כאוס שלטוני. אותם כלי תקשורת נשלטים בידי אותן כנופיות הגמוניות ששולטות בתעשייה. הם יצרו רוח אנטי דמוקרטית וחברי הממשלה נרדפים בכל מקום".

"במקום להגיד לבנקים תעלו גם אתם את הריבית למפקידים, כמעט כל הבנקים הרוויחו ברבעון אחד שני מיליארד שקל מהכיסים שלנו. זו מדינה שלא מנוהלת", תקף.

על הרעיון להקים גוף הסברה חרדי: "המיליארדים הרפורמים בחול לא צריכים לתקצב פה בתי ספר, אבל התורמים שלנו צריכים להחליט אם לתת לחיידר ולאלמנה או לתעמולה בעד הציבור החרדי, אז ברור במה הוא יבחר. אבל עצם זה שיועץ משפטי קובע משהו זה מרד. זו הפיכה שלטונית".

על הרשות למלחמה בעוני: "יש תקציבים ענקיים שמתבזבזים בדרך. השר מרגי רוצה לאחד את כל התקציבים שעוסקים במיגור ובמאבק בעוני ולנתב אותם למקומות שעניים באמת צריכים".



0 תגובות